NASIL ZENGİN OLDULAR? 💸

YouTuber Durağı

53 B görünümler10

    Bu videoda #Bitcoin 'in yükselişiyle beraber hem kazanan hem kaybeden TRlocalrları konuk alıyoruz, bu konuda bize katılan @Enis Kirazoglu, @Mesut Çevik, @ModArt PC, @Egoist Pati ve @Koray Biranddüşüncelerini, deneyimlerini aktarıyor. Ayrıca, @TepkiKolik ve @Batuhan Büyükakkan yepyeni bir kanal için bir araya geliyor ve canımız ciğerimiz @İrem Çalhan vegan ürünlerini deniyor! Lady Boss'umuz @Merve Özkaynak yine deneyimini konuşturuyor ve @Kerimcan Durmaz'ın yeni çıkardığı makyaj ürünlerini yorumluyor. Bu sırada da @Meryem Can süper içerikler için içerik toplantısı yapıyor.
    00:00 Nasıl Zengin Oldular?
    12:32 Yeni Kanal Disko Topu
    14:50 Merak Edilen Vegan Ürünler
    16:40 Merve, Kerimcan Durmaz'ın ürünlerini inceliyor!
    18:08 Meryem Can Yeni İçerikler Planlıyor
    20:38 Bir Arkadaşımıza Veda Ediyoruz :/
    21:37 Kapanış...
    Türkiye'nin en büyük TRlocalrlarının videolarda görmediğiniz en samimi anlarını izleyebileceğiniz, eğlence ve bol muhabbetin var olacağı kanal. TRlocalr Durağı!
    Videoların daha çok gelebilmesi için beğenmeyi ve abone olup zile tıklamayı unutmayın! İyi Seyirler - Y.D. Ekibi
    Kimler mi var?
    Merve Özkaynak: trlocal.info/number/vn8ZVM_pZRAis2d7da5zGQ
    Meryem Can: trlocal.info/number/HEqoPq5lQV_ckyvFruNhAQ
    Ağır Mimar: trlocal.info/number/0aE6IjH6GWDXUTgA5b_59g
    Tepkikolik: trlocal.info/number/49if6153NFe5lUNFSmIDxw
    Batuhan Büyükakkan: trlocal.info/number/f7rdl3qfaRKLTzQ97iMiVw
    İrem Çalhan: trlocal.info/number/aD9HAjiUYhyxUZM-wvfAUQ
    Mesut Çevik: trlocal.info
    Koray Birand: trlocal.info/number/KexPzIpGjE3ynXtbqWVs0A
    ModArt PC: trlocal.info/number/YoVFIBpw0gA4mCTryktU6Q
    Enis Kirazoğlu: trlocal.info
    Egoist Pati: trlocal.info/number/uicdYbgIt5HvtmJ5sjNrNw

    katma 19 gün önce

    YORUMLAR

    1. Mehmet Burak Şentürk

      ne zaman zengin olmuşum haber versenize bana da

      1. Muhammet Ozturk

        @Halit Alkan ayn

      2. Alsoo

        Kaydırağın olduğu zaman xd

      3. bot lester

        yaşadığın eve bak bide bize soruyon :D

      4. Burak

        Abi

      5. Ali

        Aga B yorum tutmamış

    2. Dogukan Bilek

      adamın miningden kazandığı para benim babamın maaşından fazla

    3. Erdem Komi

      Enisin saçı kapak fotosunda çok düzgündü sırf o yüzden girdim. Videoda yine dagınık.

    4. Gezer Blog

      Artık bitcoin yayınları çok sıktı eski tadı kalmadı yayınların 🤔 Sıkıyor lütfen bitcoinsiz yayınlar gelsin artık... 🤔🤔

    5. Ahmet Tuğrul Hoşgör

      çocuklar alkolik galiba hahahahahahahahahahahaa

    6. Yunus Türkmen

      👍👍👍👍

    7. mete genc

      hepsinin en iyisi enis kirazoglu krallll

    8. eylül soylu

      Abi ofise Cemre Solmaz da geliyomu🤔🤔

    9. Muhammed Işık

      5:51 QWERTYUIOPĞÜ

    10. kuralapizm

      Abi kendime göre edit yptjm instadn atsm bakip degerlendirsen

    11. Batu Göksel

      Enis abim bi witcher övmedin ya

    12. Mortal

      burak abi başka ofise taşınmıştı

    13. Gulse Oz

      Where are you MURATT ?

    14. Seferali Aliyev

      Murat abi olmayınca sarmıyor aga

    15. Emir Özyaşar

      Kerimcanla Merve’yi beraber konuk alın ve neden ona seti göndermediğini sorun biraz atışma bizde azcık izleyek.

    16. Atash Sama

      Meryam Canin yeni gorunusune hala alisamamak uzuntusu

    17. Sidika&Sahra Emin

      İlk

    18. Nash Desert

      adamlar teşkilat kurmuşlar resmen şu ofistekilerden vergilerini tahsil etseler ekonomi canlanır ama devlet garibana vuruyor neşteri şimdi bu söylediğim bazılarının zoruna gider ama alıştık artık

    19. Arda Can Ufuk

      TRlocalr olursak zengin oluruz

    20. NgiNcN

      Masa neden dönüyor?

    21. Kerem Elmas

      Ben basit bir adamım vidyo kapağında Enis Kirazoğlunu görürsem vidyoya tıklarım

    22. RecepCelik

      ya bu koray abi acayip kral bi insan

    23. Faruk Senih Etlik

      İÇERDE ‘ DEN ÇIKTIK ÇUKUR ‘A DÜŞTÜK ALEV ALEV OLDUK

    24. tr. Kebapçı Lisa

      bu arada Türkiye'de 4 milyon dan fazla k pop fanı ve blink vardır

    25. Birisi

      100. Yorum olmanın gururu

    26. AHMET CND

      Aaaaa

    27. DAG 2020

      Enis abi de benden miş 😂😂😂

    28. Begüm Dinçer

      Merve Özkaynak için söylüyorum ; Umarım bir gün benim kanalımda sizinki kadar büyür

    29. Аредар

      MBŞ Yİ GÖRDÜM HEMEN GELDİM

    30. Heif

      bende valorant videolari cekiyorum

    31. Salih ŞAHBAZ

      23 NİSAN'DADA ÇOCUKLARI KONUK EDERSENİZ CANLI YAYINLARA ÇOK GÜZEL OLUR BENCE!!!!

    32. Kara Arı

      alfa pati

    33. DarkMoon

      Murat ve ekinsiz video cekenin çükü kopsun hadi bakim

    34. Tiktok Videoları

      Abi bence eskisi gibi videolar gelmeli bunlar bizim dikkatimiziz cekmiyo eskisi gibi yutuberlarin oldugu vidler lazim

    35. Furkan ama değil

      Ego? zengin? sğotughwroopthrwptherpootyhetpoyhryphjtryphujerpyhutrpıutherğthe

    36. Arda Savaş

      Murat olmayınca sarmıyor

      1. Seferali Aliyev

        Ayn ya

    37. everyonehasit

      kapağı yapan o kadar fakirki paraların işaretlerinden haberi yok aghshshdhs

      1. EBE Edits

        değiştirmiş kp yi

    38. Türkan Çağıran

      TRlocal Druğanın vazgeçilmez pastası yine sahalarda 😆😆(Abiler bi kalbinizi alırım)

    39. Kerim Dursun

      Enis Cherryson benim favorim

    40. Mavi Ejder

      Enis abi zengin değil ki

    41. HD samet

      Lan küçük resimde logolar farklı yerde

      1. EBE Edits

        şimdi düzeltmiş

    42. EREN Ateş

      Videonun kapak fotosunda bir terslik var sanki

      1. EBE Edits

        şimdi düzeltmiş

    43. Berat Yoldaş

      kerimcan korkmaz yanlış olmuş galiba durmaz olucaktı (Merve, Kerimcan Korkmaz'ın ürünlerini inceliyor!)

    44. KEVSER

      neden kerimcan KORKMAZ

    45. KA RE

      Kapakta tüm simgeleri karıştırmışsın

    46. emir fidan

      17.30 etiketi yanlış yazmışsın reiss kerimcan korkmaz yazmışsın

    47. Muhammed Furkan Öztürk

      Kapak niye böyle karışık simgeler?

    48. ihsanyldzkrkut

      İnş 5 mn olursun reis

    49. Valerie S

      Video kapağında neden yerleri farklı sanki özenilmemiş gibi bunada dikkat etmedinizmi

    50. Serkan Bingöl

      Kapak fotoğrafındaki yanlışlığı fark ettiniz umarım

    51. Çağatay

      Thumbnail de hiç birinin logosu yerinde değil xD

      1. BanaFedaiDe

        @Çağatay eqeqeqdqrqrw lan harbi twgsvsbdb

      2. Çağatay

        @BanaFedaiDe düzeltmişler şuan .d

      3. İsa Musa

        :D

      4. BanaFedaiDe

        Bende Kimse Fark Etmemişmi Diyordum seni gördüm

    52. DCK

      Üstat ne kadar hoş bir adam ya

      1. Yusuf Furkan Yılmaz

        Bir de çok hazırcevap

      2. Yusuf Furkan Yılmaz

        Hakikaten çok alçakgönüllü

    53. enesarwlle

      *MURAT,EKİN,TURGUT ABİSİZ TRlocalR DURAĞI TRlocalR DURAĞI DEĞİLDİR.*

    54. Ömer Kılıc

      Kerimacan korkmaz sksjsjsjsjsjsj

    55. Fatma Betül IŞIK

      Merve'den geldik👋🏻👋🏻👋🏻❤😊

    56. PInar Uludağ

      2 dk 564 beğeni helal olsun abi işi biliyosun

    57. Groove Fm

      Bende zengin olunca ilk olarak evime kaydırak yaptırıcam.

    58. Nini c.c.s

      canlıya danla biklç gelsin

    59. Dasqinov Felaket

      Hmmm

    60. Seymen Ince

      O tam zamanında yemek yerken video aramicaz

    61. Gucuk engal

      Nobody: TRlocalr durağı:P A S T A

    62. Deniz Talug

      "Meryem Can'ın market abur cuburlarından prim yaptığı video" Sjdjdjdjjd

    63. Kadircom

      Burger King in hala sponsor olmaması peki

    64. mustafa boduroglu

      kerimcan korkmazz??

    65. der

      Abi para logolarını doğru koymuşsunuz

    66. Karaeski-tr

      Hep Koray abiyi yabancı zannederim

    67. Ahmet DUYAR

      Vay be Enis abi nerden nereye senin kardeşinle beraber yaşadığın gunleri biliriz beh

    68. Hasan Akkaya

      abiiiiiiiiiiiiiiiii açıklamada kerimcan korkmaz yazıyor şşşşş görmeden değiştirin hemen

    69. Mehmet Berke

      Kapak fotosundaki simgeler kayık

    70. Yunus Doğan

      BOŞ(ZENGİNLER) olmalıydı başlık

    71. Emirhan Memmedov

      Kapak fotosu ironi demi

    72. Tuğce Türkücü

      Maşallah gene her videonun vaz geçilmesi Pastayı da gördük.

      1. PisTol

        Vazgeçilmezi

    73. sude Akbulut

      Videoda Meryem Can varsa anında gelirimmm😊

      1. Gg

        @sude Akbulut anında gelmiş olmuyorsun o zaman, şansına gelmiş oluyorsun. Eğer videodan meryem çıkmasaydı, boşuna gelmiş olurdun

      2. sude Akbulut

        @Gg videoyu izleyerek

      3. Gg

        Müneccin misin nerden bildin meryemin olduğunu videonun kapağına bakarak :d?

    74. Kağan Egemen Kubat

      Enis Kirazoğlu adamdır.

    75. ÖMERTUBE GAMİNG

      Kapağı yapan ilerizeka kim acaba işaretlerle isimlerin hiçbiri tutmuyor

    76. froggie's edit

      oha 4 dk sjdhsjfhsjlf

    77. Mithat 08 08

      Aynen bu tür videolara devaaaaaaam çok iyiiiiiiiiiii video

    78. Umut Kozanoğlu

      Sw

    79. Neler Oluyor ?

      ''Eğlenceli anlarımızı kendi çapımızda paylaştığımız bir ka'na'lımı'z var. Aile-mi-ze katılmak ister'seniz ka-na-lı-mı-za bekleri'Z ❤️

    80. Ahmet Abacı

      Enis cherryson be adam adam.

    81. Legendary Lightning

      sa

    82. Yavuz Koçak

      "Ben nasıl zengin olurum?" Amacıyla videoyu izlemeye gelen kardeşim sen de hoşgeldin :)

    83. ela nur taşkın

      Kapak biraz yanlış değil mi 😂

    84. Mustafa Turhan

      Sa

    85. Ömer Faruk Yavuz

      Murat abi ömer abi ve ekin abi nin konuşmaları >all

      1. K3R1M

        @Hidayət Sadıqbəyli kahkaha tufanı ( dikkat kulaklık kullanıyorsanız aşırı kahkahadan sağır olabilirsiniz) dhshzbxbdb

      2. Hidayət Sadıqbəyli

        Murat,Ömer,Ekin,Enisin aynı ortamda olduğunu düşün :D

      3. K3R1M

        Nadir görülen ve gülmekten karın ağrıtan anlar

    86. Tuğce Türkücü

      Wowwww

    87. Aysel Ahmadova

      ennn iyi kanal😍😎😘😃

    88. Kübra Demir

      25. Yorumm

    89. Ömer Faruk Yavuz

      İlk

      1. Elif Günay

        Çıt çıtlı don ve BİM poşedi kazandınız. Tebrikler !!!

    90. Uğur bey

      İlk görüntülenme ✌️😎

    91. mehmet burak Akdoğan

      Helal alsune

    92. Uğur bey

      Aaaa 4 saniye olmuş

    93. süleyman solak

      ABi yorumu beğen

    94. Hayrünisa Kaymaz

      Hemen buradayım

    95. Eylülsu Girgin

      12 sn

    96. Ece Kaçak

      İlk yorumm

    97. Sabri Şahin

      Aman aman nerelere geldik

    98. Hafize sultan Öztürk

      İlkkkk

    99. Uğur bey

      Bildirin

    100. The Sakura

      Parayı görünce anında gelmem peki? Dkdk